سفارش تبلیغ
صبا ویژن


این شرکت با همکاری عربستان سعودی طرحی را برای نمک زدایی آب با استفاده از انرژی خورشیدی اجرا خواهد کرد که بطور قابل توجهی موجب کاهش هزینه های آب و انرژی می شود.

این طرح نمک زدایی می تواند در روز ?? هزار متر مکعب آب شیرین تولید کند و در "الخفجی" واقع در عربستان سعودی ساخته خواهد شد که آب آشامیدنی ??? هزار نفر را تامین خواهد کرد.

انرژی این طرح با فناوری فتوولتاتیک تامین می شود. این فناوری ساخت مشترک آی.بی.ام و عربستان سعودی است و می تواند در تراکمی بزرگتر از هزار و ??? خورشید فعالیت کند.

این فرایند همچنین از فناوری دیگری که بطور مشترک توسط آی.بی.ام و عربستان سعودی ساخته شده استفاده خواهد کرد.

این فناوری متشکل از غشایی است که نمک و سموم بالقوه مضر را تصفیه می کند و در عین حال انرژی کمتری نسبت به سایر اشکال تصفیه آب مصرف می کند.

"شارون نونس" معاونت آی.بی.ام، گفت: با استفاده از این فناوری های جدید، می توانیم سامانه هایی ابداع کنیم که در مصرف برق صرفه جویی می کنند و معتقدیم که می توانیم این سامانه ها را در سراسر عربستان سعودی و جهان بکار بگیریم.


مشخصات مدیر وبلاگ
SHAYANSHEETREH[0]
 

با سلام . به وبگاه رسمی علم و دانش خوش آمدید ! من شایان شیت ره هستم دانش آموز دبیرستان سلام صادقیه ! این پروژه تحقیقی بنده است . تا این جا 77 مطلب ثبت گردیده . امید وارم از این مطالب نهایت استفاده رو ببرید . با تشکر مدیریت !


لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 44957
کل یاداشته ها : 77
دوستان

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ